Inceput cu stangul

S-au dus cei doi thoracata, i-am cules ieri de pe fundul apei, unde „ancistrusii” lucrau deja la ei.😦

Tratamentul „naturist” exclusiv prin cresterea temperaturii apei la 30 de grade a fost probabil tardiv, dar in mod sigur ineficient. Asa ca, de ieri, am pus in apa JBL Punktol Ultra.

Am evitat tratamentul chimic, medicamentos, pentru a evita un cerc vicios: cred ca gris-ul a aparut din cauza acvariul neciclat, dar folosind medicamente, afectez negativ flora bacteriana pozitiva, si asa firava, din acvariu. Poate, pentru acvariu, ar fi fost mai bine sa continui fara tratament, dar nu ma lasa inima sa risc viata pestilor, chiar daca nu-s nici scumpi si nici rari.

Sa vedem cum merge tratamentul…

Daca am invata ceva din povestea cu grisul este ca ciclarea chimica a acvariului este un moft. Substantele alea (eu am folosit produl de la Sera), probabil reduc perioada de ciclare, dar nu o inlocuiesc.

Etichete:, , , ,

One response to “Inceput cu stangul”

  1. Sim Filip says :

    Well, I’m sorry for the fishes.

Lasă un răspuns

